ТМ «Сіль і Пательня» та технологія sous-vide

У назві торгової марки «Сіль і Пательня» знайшли своє символічне поєднання два основні напрями діяльності проєкту «Шлях позначений сіллю». Сіль тут виступає символом туристичної діяльності, а пательня – знак готовності гостинно зустріти і щедро пригостити друзів, гостей, мандрівників.

Виробництво ТМ «Сіль і Пательня» бере на себе місію досліджувати смаки, дотримуватись умов безпечного виробництва, має своєю продукцією сприяти інтересам туристичної діяльності, підкреслювати смакові особливості регіону, просувати ідеї проєкту «Шлях позначений сіллю».

Сучасні технології дозволяють ТМ «Сіль і Пательня» удосконалювати давні рецепти традиційного приготування їжі та забезпечувати потенційних мандрівників у дорозі їжею, що не поступається ресторанному харчуванню.

Головним напрямом виробництва є робота з су-від. Ця технологія є аналогом процесу томлення в українській печі й дає можливість суттєво збільшити термін зберігання готової продукції.

Су-від надає змогу зробити зберігання їжі більш делікатним, ніж при заморожуванні.

Серед особливостей і переваг приготування методом су-від є:

  • забезпечення культури харчування;
  • зберігання їжі та гарантування якості продуктів за принципом  – «вдома, як в ресторані»;
  • дозволяє швидко забезпечити смачне і поживне харчування в польових  умовах.

ТМ «Сіль і Пательня» доповнює м’ясними виробами сакви (торбинки) від «Шлях позначений сіллю», котра об’єднує смаки і спогади про Донеччину.

Вироби ТМ, найперше, створюються з амбітним завданням: смачна, якісна їжа, в основі якої давні народні традиції, вдосконалені технологічними новинками сьогодення, яку можна взяти в дорогу або приготувати вдома.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.